? #دلنوشته
?نکند قول و قرارمان را فراموش کرده باشیم…??

♦️پس از حادثه ی تلخ #زلزله_کرمانشاه، بعضی ها مشغول کمک رسانی شدند، عده ای مشغول سیاسی بازی و عده ای مشغول شایعه سازی و عده ای هم مشغول پاسخ به شایعات …
?در این شلوغی ها شاید قول وقرارهایی بوده که فراموش شده اند، یادآوری آن خالی از لطف نیست??

✅شب زلزله عده ی زیادی به واسطه ی این شوک به یاد خدا و مرگ و قیامت افتادند. ? به یاد زلزله ای که در قرآن برای قیامت از آن یاد شده است «اذا زلزلت الارض زلزالها». به یاد کم کاری های خود افتادند و ترسیدند و توبه ای از سر ترس کردند، نکنه اون توبه بین سیاسی بازی ها و شایعات و… گم شده باشه؟??

✅عده ای وقتی شنیدند پدری 8 عضو خانواده ی خودرا یک شبه از دست داد?? به یاد عزیزانشون افتادند. پدر و مادر خواهر و برادرو همه ی دوستان و آشنایانی که به هر دلیل از آن ها غافل بوده اند، نکنه این دلتنگی و یادآوری در بین این شلوغی ها گم شده باشه؟??

✅عده ای از مهندسین و پیمانکاران با دیدن ساختمان های نوساز تخریب شده به خود آمدند و عهد کردند در ساخت و سازهای آینده نکات ایمنی و استاندارد را رعایت کنند، نکنه در دعوای مسکن مهر و ساختمان بغلیش قول و قرارشون فراموش شده باشه؟??

❌✅عده ای هم در کسوت مدیران دولتی به مردم عزیز کرمانشاه قول هایی دادند، نکنه بعد از تمام شدن شلوغی ها قول و قرارشون هم تمام شده باشد؟??

??و امروز جمعه بود. باز هم خبری از منجی عالم و درمان دردهایمان نشد. نکند زلزله ای که چند کشور و چندین استان را به لرزه در آورد، مارا تکان نداده باشد و همچنان در غفلت از یار به سر ببریم؟؟??????

✳️اللهم عجل لولیک الفرج والعافیة والنصر واجعلنا من خیرانصاره…??

موضوعات: قرآن
[شنبه 1396-09-04] [ 11:04:00 ق.ظ ]