#رقص در #مدارس
نظر شما در مورد متن چیه ؟

اخیرآ فیلمی پخش شده از برخی مدارس ایران که با موسیقی های تند با مضامین نامناسب بچه ها را به بهانه ورزش یا هرچه به رقص و رفتارهای ناجالب دعوت کردند.

بعد یکی هم آمده مثلآ یک صحنه از دانش آموزان آمریکا را نشان داده که دست بر سینه در حال خواندن قسم نامه کشورشان در مقابل پرچم امریکا هستند و در نهایت گفته وای بر ما? و احسنت به آن ها..?

گاهی دوستان طرفدار ارزش ها هم دچار اشتباه می شوند. این اذیتم می کند.

نتوانستم راحت از کنارش بگذرم و گفتم یک نکته ای را که گذاشته بودم چند وقت دیگر بگویم الان مطرح کنم.

هرچند اصل این کارها قلب را جریحه دار می کند و باید جلو آن به درستی گرفته شود اما،

در غرب و شرق عالم که به دلیل نبود تقید به یک مکتب الهی بسیاری از مواردی که ما به ذهنمان هم خطور نمی کند آزاد است، هرچه تلاش می کنند باز هم موفق نمی شوند جامعه جوان کشور بخصوص از نوع بچه های مدرسه را در این خصوص مهار و یا ایمن نگه دارند.

مثلا اینجا از معلم یک مدرسه شنیدم که خودش برایم تعریف می کرد که انقدر بچه ها مواد و الکل مصرف می کنند و انقدر مقابل درب مدارس به بچه ها مواد می فروشند که مدرسه در حیاط بخشی را اختصاص داده که هرکس می خواهد سیگار بکشد همان جا بکشد و می گویند بگذار جلوی چشممان باشد که حداقل سمت پنهانی مواد مصرف کردن نرود.

یا استادی تعریف می کرد که در فلان مدرسه اروپایی که رفته بوده، به در و دیوار مدرسه تبلیغات و توضیحات چگونگی مراقبت از خود جهت باردار ناخواسته نشدن یا مثلا دچار فلان بیماری نشدن قرار داشته، از بس که چنین مواردی در مدرسه ای که دختر و پسر در سن بلوغ مختلط هستند اتفاق می افتد.

در #آمریکا که کار از آسیب به خود و یکی دو نفر اطرافیان گذشته و به هر از گاه یک خشونت شدید مثل هفت تیر کشی و کشتار همکلاسی و معلم و … رسیده که اصلا جدید نیست و جزئی از تاریخ مردمان آن کشور شده است.

حالا در مدارس ما چند جا منتشر شود که مثلا فلان رفتار خلاف عرف و تعالی بچه ها انجام شده دیگر برخی حسابی دست و پایشان را گم می کنند یا خودشان را می بازند یا با هیجان کمک به نشر این موارد می کنند.

پیشنهاد می کنم هرکس در مدارس فعال است از بسیاری از فعالیت های سالم و پر نشاط گرفته تا بسیاری از موارد معنوی که کم نیست و من خودم در مدارس بوده و شاهدش هم بوده ام فیلم های کوتاه بگیرد و در فضای مجازی منتشر کند.

هنوز جامعه ی ایران اسلامی فرسنگ ها با میزان ابتذال و از دست رفتگی موجود در غرب و شرق عالم فاصله دارد. و با توجه به تهاجم همه جانبه ای که در خصوص از بین بردن طهارت این تک سرزمین خاص وجود دارد، طبیعی است شاهد بخشی از این از دست رفتگی باشیم. اما اینکه آن رویش های بی نظیر که خود من هم خاطرات بسیار زیبایی از دوران مدرسه ام دارم نگوییم و به نمایش نگذاریم و نشر ندهیم. شاید تکلیفی باشد که به گردنمان بماند تا روز حساب..

سایت فیگارو (ضمیمه شده) آمار تکان دهنده ای از وضعیت فعلی دانش آموزان فرانسه می دهد.
54 درصد دانش آموزان هر روز احساس تنش روحی دارند و برای رفع آن الکل مصرف می کنند.
از هر 10 دانش آموز یک نفر احساس افسردگی دارد و برای رفع آن به مواد و الکل پناه می برد.
به طور میانگین دانش آموزان از سن 15 سالگی مصرف الکل را شروع می کنند. که به دلیل نابلدی و جسم ضعیف، 57 درصد دچار استفراغ و سردرد و… می شوند.
30 درصد از تنباکو و سایر مواد مخدر
5 درصد آمفتامین و هروئین
3 درصد کوکائین
3 درصد از کل دانش آموزان فرانسه به دلیل مصرف بی کنترل، دچار کمای الکلی شده اند…

اینجا فرانسه… آمار کشورهای دیگر را هم خواهم گفت.

قدر #ایران را بدانید.
ایران برای اینکه در این آشفته بازار جهان با طهارت بماند، پاک ترین جوانانش خونشان را نثار کرده اند.
ایران هرگز قابل مقایسه با غرب و شرق عالم نیست.?
نمی گویند، وضعیت جهان رو به احتضار است..

موضوعات: تبلیغ
[پنجشنبه 1398-02-19] [ 09:44:00 ق.ظ ]