واکنش تهیه کننده برنامه #رنگین کمان به اظهارات مجری سابق برنامه

⚠️ با توجه به انتشار فیلم سخنان آزاده آل ایوب (خاله نرگس) در کانال بیسیمچی، سخنان تهیه‌کننده برنامه رنگین‌کمان نیز در ادامه به رسم اخلاق منتشر می شود:

مناجاتی، تهیه کننده برنامه رنگین‌کمان:
امروز ویدیویی از طریق فضای مجازی به دستم رسید که مرا بسیار بسیار متعجب ودر عین حال متاثر کرد.
متعجب از جملات خلاف واقع ایشان و متاثر از بداخلاقی در بیان آن توسط مجری برنامه کودک!
گروه برنامه ساز رنگین کمان مهمترین رسالت خود را انتقال آموزه های دینی و اخلاقی با زبان کودکانه می داند که در این دوسالی که تهیه کننده برنامه هستم این امر در برنامه به وضوح دیده می شد.
با توجه به پیشنیه تولید برنامه های معارفی که در سالهای گذشته از شبکه ها مختلف پخش شده مدعی هستم از معدود افرادی هستم که اغلب برنامه های تلویزیونی که تولید کردم در حوزه دین واخلاق و بر گرفته از اموزه های قران و ائمه معصومین بوده است.
وی با اظهار تعجب از اظهارات خلاف واقع مجری سابق برنامه اظهار کرد این مدعا در حالی مطرح می شود که در تمامی برنامه ها برای ایشان در انتهای برنامه حدود سه دقیقه اجرای بخش مناجات دعا وصلوات درنظر گرفته و در کنداکتور، پلاتوی پایانی به نام صلوات خاله نرگس نوشته می شد.
تهیه کننده برنامه رنگین کمان افزود در بیشتر برنامه ها نیز از زمان مصوب برنامه گذر می کردیم ولی صلوات ایشان حذف نمی شد. حتی بخشی در برنامه پیش بینی کرده بودیم که بچه ها دعا کنند و صلوات بفرستند که همه مستندات آن در برنامه های گذشته وجود دارد.
مناجاتی با تکذیب گفته های مجری سابق برنامه تاکید کرد تا کنون هیچ بازخواستی از طرف اینجانب که مسوول برنامه هستم و مدیران در این باره صورت نگرفته است.
تهیه کننده برنامه رنگین کمان با اشاره به برگزاری جلسات متعدد اتاق فکر برای تغییرات محتوایی و ساختاری فصل جدید برنامه گفت تغییراتی اساسی در ساختار و قالب برنامه ایجاد شده و برنامه از حالت مجری محوری به بازیگر محوری و آیتمی تغییر خواهد کرد.
مناجاتی که سوابق طولانی در تولید برنامه با موضوعات اندیشه و معارف اسلامی دارد تاکید کرد حق اعاده حیثیت و پیگیری قانونی را برای خود محفوظ می داند

موضوعات: تبلیغ
[چهارشنبه 1398-03-01] [ 11:43:00 ق.ظ ]